Honeybunny

Vi hade en hund för ett tag sen. när hon kom till oss så var hon valp, och hon va typ min absolut bästa vän. Hon var en blandning mellan schäfer och boxer. mobba inte min stavning. När vi fick henne först hette hon Milky, men vi tyckte de namnet inte alls passade på henne, så vi bestämde att hon fick het Ängla , för hon va de närmaste en ängel man kunde komma. Efter ett tag så började vi misstänka att mamma var allergisk mot henne, så vi va tvugna att lämna ifrån oss henne. Hon flyttade bara till gården brevid men saknaden blev enorm. Ja hade inte tänkt på henne mycket alls , tills mamma skickade jordens finaste bild på henne. Ja började storgråta. Jag saknar henne massor. Ja fick massa bilder i huvudet, och tårarna blev fler och fler. Hon va en så otroligt snäll hund, och alltid jätteglad. Igår skickade mamma en till bild på henne, och en film när hon leker. Ja va hemma hos min pojkvän då så ja försökte att inte börja gråta, de va svårt men de gick.
men när mamma skulle hämta mej fick ja veta att hon hade fått träffa henne, och att vi skulle få träffa henne oxå. då började tårarna komma igen. asså ja kan inte fatta att man kan sakna en hund så mkt som ja gör, hon är apaapafinast.
Min honeybunny.
ja ska få träffa henne ! 
ja lägger in bilder sen.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0