Glöm inte bort att du är värdelös. Väärdelös

FREDAG :D
Jag har inte läst någonting idag. De är bajs.
istället åkte ja till Täby med min storasyster. Ja var i stort behov av ett par byxor.
de blev Cheap Monday :)
De va typ jordens snyggaste kille i kassan. Han va verkligen het.
Sen hade ja tänkt löpa en bikini oxå, En som ja hade tittat på förut.
Den va otroligt het. De va en japansk koi fisk på.
Ja har bestämt att ja ska ha en sån på mitt ben, en japansk koi fisktatuering alltså.
dom är så otroligt heta.
sen ska ja ha mina stjärnor på armen.
Men iaf, det visade sej att bikinin inte alls satt bra på, så ja struntade i den.

Nu är ja jättetrött.
ja har tänkt på att nästan alla mina inlägg slutar med att ja säger att ja är trött, eller att ja inte pallar skriva mer.
ja måste bli bättre på att komma på ursäkter för att slippa skriva x)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0