bajsbajs

^
visst är jag mogen?
Det påminner mej om en otroligt kul historia som jag har hört förut. Troligtvis från erika, eftersom att vi har exakt samma sjuka humor.

Det var en gång två bananer som va ute och gick i skogen. En grön och en gul. Då springer den gröna och gömmer sig bakom ett träd, Och hoppar då fram och skrämmer den gula när han går föri. Då säger den gula " men guud, vad omogen du är."

Jag tror jag håller på att bli sjuk. har ont i halsen. Det är så himla typiskt att man ska bli sjuk första veckan i skolan. Hoppas bara inte att det är svininfluensan..

Kommentarer
Postat av: Minnie

Hej gumman nu lottar jag ut ett presentkort på Gina Tricot på min blogg, skulle bli jätte glad om du deltar :) Kram Minnie

2009-08-25 @ 20:49:30
URL: http://www.minnies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0