Du spottade på dej själv.

Vi är hundvakt. Åt en stor schäfertik som heter Ronja. Igår hittade vi 3 stora fästingar, en på henne och 2 på golvet. Och jag lovar, dom va minst en och en halv centimeter. Jag överdriver inte.  Och dom va gråa. Fyfan vad äckligt.
Jag har fästingfobi, även går jag omkring i skogen i korta kortbyxor och flipflop när vi är ute med båten. Grejen är att jag aldrig har haft en fästing på mej. Jag är överlycklig över det. Jag skulle få panik om jag hade det.

Däremot är jag väligt älskad av myggorna. Förra året åkte jag,sanna lucas och tobbe ut och fiskade en kväll ute med båten. Jag hade dubbla bbyxor, tjocktröja och dubbla strumpor på mej. Mina ben var dubbelt så stora pga alla myggbett. Jag har för mej att sanna eller lucas hade t-shirt på sej, och dom fick inte ett enda myggbett. Det var inte kul. Men jag får hellre massa myggbett än fästingar på mej.

Vi ska hem till pappa snart, men varken han eller sandra svarar. Det är lite läskigt.
Pappa har åkt till jämtland för att hjälpa Mona med att lägga nytt tak, och jag antar att det är dålig mottagning däruppe. Och sandra jobbar nog.

Imorn ska jag vara med erik. På måndag åker han till Ungern i 2 veckor. Han ska försöka ta med sej Edward Scissorhands så att vi kan kolla på den imorgon. yeey :D



Jag älskar den filmen. Jag älskar alla filmer som Tim burton har gjort. Dom jag har sett i alla fall.
Nightmare before christmas , Corpse bride och sweeney todd är bland mina favoritfilmer.
I och försej är det inte tim burton som har gjort sweeney todd, han har regisserat den med Johnny Depp i. Men den verisionen är helt otrolig. 
Ni måste se den.
Kommentarer
Postat av: Jossan

Aaj det gör ont att skriva för jag har träningsvärk i mina armar. Jag har burit så mycket ved och slanor x) Usch vad äckligt med så stora fästingar! :S Men myggorna gillar väl dig extra mycket. Ditt blod är kanske ovanligt gott ^^

2009-08-01 @ 21:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0