Good news, Bad news, no news at all

Det är helt sjukt. Ibland blir man helt beroende av att skriva inlägg. Jag är på fett prathumör, men det finns ingen här jag kan prata med. Jag saknar alla. Jättemycket. Och snart börjar skolan. Men det ska faktist bli lite spännande. lite.

JAG VILL HA
-en moppe
-en systemkamera
-mitt svarta hår
-pengar så jag kan köpa ovanstånde.
Haha, mitt svarta hår blir ju lite svårt att köpa.
Svart hårfärg låter bättre.

Systemkamera har jag velat ha otroligt länge. Snart har jag haft min digitalkamera med 8.1 mp i 2 år. den är gammal.
Men om jag önskar mej en moppe när jag fyller år kan jag inte önska mej en kamera oxå. det är lixom antingen eller. Om det ens blir något av dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0