I put my faith in you, So much faith, and then you just threw it away.

Hej , nu är jag hemma efter första riktiga skoldagen. Jag kan ju säga att den kanske inte har varit den bästa för mej. Men det beror inte på skolan, utan något helt annat. Någon helt annan.

Många av er som läser det här nu fattar ingenting, bara mina närmaste kompisar vet vad det handlar om. Det är iallafall en person som har varit omogen, elak och tänk på sig själv j*vligt mycket. Jag tänker inte sitta här och skriva i bloggen vad denna person har gjort, det är inte så snällt heller.
Men igår bestämde jag mej för att inte må lika dåligt som förra gången (ja det har hänt förut, fast inte på samma sätt) men jag märkte idag att de va precis det som kommer att hända. Jag vet att den här gången var det jag som vann, men det känns inte som det. För det är jag som förlorar någon. Den personen gjorde något dumt, och ångrar sig. Men det var jag som blev utsatt för lögnen, sveket.

Usch och bajs. gick och la mej direkt när jag kom hem. Det hände ingenting, jag bara somnade direkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0