Min mage sprängs snart.

JAG ÄR INTE BLOND LÄNGRE ! Jag skulle lagt ut bild, om det inte var så att jag inte har ngt batteri till kameran.
Det blev iof inte svart, det blev brunt. men jag blev jättenöjd verkligen. Det var Amina och Erika som färgade . Dom är duktiga. Fast det blev lite fläckigt. Men de syns knappt.

Vi fixade Aminas hår också. Klippte det alltså. Det blev jättetunt. Det blev verkligen skillnad med tanke på att hennes hår va otrooooligt tjockt förut. Skitfint blev det.

Jag och Erika hade en konstig diskussion idag. Man säger ju att man går in i stolpen , När man i själva verket faktist inte kliver in i stolpen. Där får man ju liksom inte plats? Eller, Gå in i soptunnan. man kan inte säga Gå på soptunnan heller, då man faktist (hoppas jag) inte går stolpen. det skulle se skumt ut. Vi kom i alla fall fram till att man krockar med stolpen, eller soptunnan.  Hoppas ni inte dog av förvirring.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0