Moppe

Nu har jag kommit hem till pappa. Det är så häääär mycket skönare att ha en data som inte dampar så fort man vill ha uppe mer en en sida i taget.

Just nu sitter jag och kollar på Moppar. Erika har ju haft sån otrolig tur att få en. Och att hon fyller år innan den 1a oktober. Det är så irriterande att fylla år 23e. Efter 1a oktober blir det svårare att få ett moppekort. Jag förstår inte riktigt det där, men jag ska ta och kolla de sen ordentligt ,så man har lite koll iaf. JAg har ingen aning om jag ska få nån eller inte, men pappa har pratat om det förut. Och frågat vilken sorts moppe jag vill ha och så. Vi får se. Sen har man ju en sån otroligt snäll farmor som köper det mesta åt oss.





den första med Hello Kitty på vet jag att jag inte kommer att, jag tror den är ganska svår att hitta. men erk'nn att den va otroligt söt?
Den andra kommer jag visserligen inte heller att få, den kostade nästan 14 000. Om jag får nån är det en begagnad.
Hah, när jag har tänk på vilken sort jag vill ha har jag tänkt 'ingen rosa' men den andra här va faktist jättefin. Den va inte för mycket liksom. Helst har jag en svart eller en silvrig.

Men jag får inte hoppas förmycket. Jag har ingen aning om jag ska få nån. det är nog inte så stor chans.
Kommentarer
Postat av: Erika

Jag betalade faktiskt halva själv. Eller en tredjedel iaf. Om man inte ränkar med försäkring och hjälm och lås och kedja och sånt ...

2009-08-01 @ 22:33:05
URL: http://blockstrand.blogg.se/
Postat av: Köttbullebajs

EU-mopeder är fula :(

2009-08-04 @ 04:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0