NEWCLOTHES

Gud vad kul att få så många fler nya läsare :D skriv gärna nån kommentar nån gång, så kan jag få se er blogg oxå (:

Jag va som sagt i stan idag, med Erika. Jag har köpt massor av bra saker. Jag tänkte faktist va som en sån där töntbloggare som lägger upp bilder på vad jag har köpt, men jag tänkte att det kanske blir förmycket? jag vill lixom ha en unik blogg, och inte med massa 'dagens Outfit' och sånt. För vem vill veta sånt egentligen? okej, de kan va kul för andra att få insperation och sånt, men ändå.

Jag har iaf köpt:
Jeans, H&M
Tjocktröja basic svart bara utan dragkedja, H&M
Tank top vitt, Gina Tricot
Lila t-shirt med texten: Who Cares, Gina
Mjukisbyxor, Bikbok.
Skitgulliga trosor från Topshop med supermanmärke på. jag älskar dom !
Sen käkade vi och sånt.
Sammanlagt gick de väl på lite mer än en tusenlapp. nu är pappa fattig (a)

Kommentarer
Postat av: Jossan

Hur många läsare har du? :p

Vilken shopaholic du är! x) <3

2009-08-27 @ 15:03:29
URL: http://radonne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0