Twilight

Jag vet att typ allt inom Twilight är totalt uttjatat v id det här laget, men jag är fortfarande jättekär i både filmen och böckerna. Och snart kommer 2an ut på bio . New Moon. I guess alla redan vet det, men ändå. jag är iaf inte en av dom värsta twilightnördarna. jag har läst 3 böcker nu, på engelska. jag kan verkligen rekomendera de för  er som har lst dom på svenska/ inte har läst dom alls.
ALLA, och då menar jag alla, älskar Robert Pattinson. Inte jag. Visst, han är lite söt sådär, men det finns sötare. Som Pete Wentz tillexempel (a). Och Taylor Lautner, som spelar Jacob Black. Han är inte med så mycket i ettan, men han kommer vara med mycket i dom andra filmerna. Han är så mycket sötare än pattinson.

Från Twilight:


Ful? kolla här då:

I kort hår, som han kommer ha i New Moon.
Kommentarer
Postat av: Filippa

Jag älskar också Taylor! <3<3 ^^

2009-08-18 @ 18:56:55
URL: http://nittiofyrafem.blogg.se/
Postat av: Jossan

Nej ALLA älskar inte alls Robert Pattinson!

Jag fattar inte alls varför man skulle tycka att han är snygg?

Vad är det för speciellt med honom liksom?! :S Usch!

2009-08-19 @ 10:09:35
URL: http://radonne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0