mullvad

asså gud, inatt var det hemskt. Jag åste haft över 40 graders feber och andningsvårigheter och skit. Plus att jag hade så ont i halsen att jag inte kunde prata. ja gick upp och kissade kanske 4 gånger , och 2 gånger imorse.
Och på solbrännan idag började Jossan prata om att hon hade läst att man kissar ofta när man har svininfluensan. Lite läskigt ju.
När jag kom hem gick jag först och tog en alvedon, och sen hämtade jag ett täcke. Sen somnade jag på soffan och vaknade av att lucas gav mej telefonen. Det var Erik. Han är så gullig, han ringde för att kolla hur jag mådde. <3

oj, nu har det tagit väldigt lång tid för mej att skriva det här inlägget. Och förlåt om det är tråkigt, Det är svårt att skriva kul när man är sjuk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0