varm oboy.

På något sätt känns det bättre nu. Det finns en chans att det här kan lösas. Om han gör det rätta nu.

Varm oboy är verkligen det bästa som finns när man mår sämst. Man blir varm i kroppen, (låter sjukt) men man mår faktist bättre då.

Imorn ska jag och pappa åka till anrninge och kolla på en ny mobil till mej, för mitt abonnemang har gått ut. 24månadersbindningstid helt otroligt. och jag ska ha samma abonnemang igen. gärna 24 månader till. ja älskar det! jag kan sms 5000 gratis sms varje månad och ringa och andvända tjänster för 100 kr. Jag smsar ganska mycket så det är så otroligt skönt att slippa oroa sig för kostnaderna. Den här månaden (från den 16e) har jag messat nästan 800 mess. Och det är 16 dagar kvar, ungefär lika mycket som har gått. 

Nu ska jag gå och göra lite mer varm oboy. ha det bäst! puss <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0