Amina har Skanat mej massor.

Vad har jag gjort idag? det började med att jag vaknade halv ett, och då hade Erik ringt johan eftersom att han trodde att jag hade gått til nån annan kompis. Då blev jag ledsen.    Jag är inte sur längre, för han lovade att vi skulle träffas flera dagar nästa vecka. Hoppas han håller de löftet, för annars blir jag inte glad.

Sen åkte vi och handlade. massor. Och mamma och jag har haft en otroligt mysig middag , bara vi två. Men hemmagjort tzatsiki och stekta champinjoner. Massa gott alltså. Efter maten färgade jag hennes hår. Precis som mej har hon färgat håret blont, fast ganska mycket tidigare än mej. Nu tycker hon att hon var mycket finare i svart, det tycker jag med. Hon var självklart fin i blont oxå, men svart var finare. Så jag färgade hennes hår svart nu.

Jag saknar alla . Erika, Amina, Jossan, Carro, Anna och dom. det har gått lång tid sen jag såg dom sist. 
Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag saknar dig oxå, men vi kan inte träffas på ett tag för jag är på scoutläger -.-

Det är apa tråkigt för det spöregnar typ hela tiden!

Och man blir så smutsig av all lera...

Men vi ses någon dag när jag kommer hem :) Puss hej<3

2009-07-26 @ 13:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0