Hon är min. faktist.

För övrigt ville Erika sova här på tisdag.
Hoppas hon vill komma innan middagen oxå för ja har planerat med Pannkakor med vispgrädde och blåbär.
Det ska bli jättehärligt.
vi kommer antagligen prata varenda sekund, jag överdriver inte. När hon inte har varit borta i 2 månader *host* veckor, pratar vi mycket. Tänk då nu när vi måste ta igen 2 veckors prat. på en kväll. Dessutom måste ja få veta hur det var i spanien.

Så, Min kväll imorn :
-Pannkakor, med grädde och blåbär
-2 veckorsprat + spanienprat
-film, godis och popcorn, eftersom att erika tydligen har saknat det
- Erika

Det här blir kul. Det kan jag lova !
Kommentarer
Postat av: Erika

JAG TYCKER OM PANNKAKOR :D

2009-07-06 @ 20:37:40
URL: http://blockstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0