Idag är det torsdag.

Snart ska jag dra till centrum för att möta Erik. Eller egentligen  vet jag inte alls när jag ska gå. han messar när han har blivit klippt klart. Jag har absolut ingenting att göra. Jag hatar när det blir så. Ibland har man otroligt mycket att göra och vill inte göra nånting. När man inte har något att göra får man tråkigt. Det är som att hjärnan liksom säger emot allting man gör. Erika sa en sak som kan passa in här oxå. när vi stod  och gjorde smeten till pannkakorna så sa hon : Man vill alltid vispa själv, om det är någon annan som också vill vispa. Och det är ju sant. Står man och gör pannkakssmet själv så har man ingen lust alls att vispa smeten. Men om det kommer något syskon och frågar om han / hon får vispa, så vill man vispa själv. Så är jag i alla fall. Självklart är jag inte så om Sanna eller Lucas frågar om de får dammsuga, byta sängkläder eller något sånt. Då får de gärna göra det åt mej.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0