Jag och Bilar? nä tack.

Nejmen, nu får ni väl bli lite bättre? Jag vill ha mer besökare än så.

Just nu sitter jag hemma hos mamma i vardagsrummet. Imorn ska jag först till norrtälje och kolla på någon American Car Show med Erik. Sen ska vi på Ice Age 3 19.20 och äta nån gång då också. När vi kommer hem ville Erik att vi skulle bada. vi får se hur det går med det . Lucas berättade för mej idag att 22 Juli ska vi till Skara sommarland. kul va? jag har faktist aldrig varit där. Men i år ska vi dit. och sova på hotell dessutom, så vi är där i två dagar. Yeey :D

Men nu ska jag nog gå och sätta mej i soffan, ta det lite lungt. Chilla liksom ;D
Ha det bäst, hälsningaR Emma <3
Kommentarer
Postat av: Hennes pojkvän<3

du e så söt min lilla ros<3 dig<3

2009-07-14 @ 20:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0