Expert på guitar hero :D

Jag har precis kommit hem från erik.
Eller, precis och precis, men de känns så. ja har varit där heela helgen. från fredag till söndag. de har varit otroligt mysigt.  Vi har drogat guitar hero, käkat glass, fruktsallad, kollat film och gått på enhjulings sm . coolt va?
Ajuste, vi gicl på bio oxå. Baksmällan hette den visst. de va helt okej faktist.
Så mitt sommarlov har fått en helt underbart mysig början. Fast nu kommer de typ dröja innan ja får träffa honom igen. Det är det som är de tråkiga med sommarlov. Att man saknar alla människor.
Snart åker Erika till spanien lxm. Även om vi kanske inte hade tänkt träffas under den tiden så kmr man sakna henne extra mycket eftersom att hon är typ 300 mil bort.

Och, jag har varit otroligt duktig och slagit fel pinkod tre gånger så ja får inte igång mobilen. Pappa har letat som en galning efter puk-koden utan att hitta den. Så förlåt om ja inte svarar. Men vi ska ringa dom imorn och fixa allt.

nu är jag skittrött. de ska bli apaskönt att sova i min egna säng inatt.
puss på er, <3

jag hoppas verkligen att ja kommer kunna skriva mycket i sommar. ja ska göra mitt bästa.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0