Gröna Lund

NU har jag precis kommit hem. Ja tror ja åkte Extreme 4 gånger, den är lätt den bästa på hela gröna lund. Självklart åkte man juh Insane oxå, den nya. Den va faktist otroligt kul. mycket roligare än vanliga bergochdalbanan. den åkte jag 2 gånger. Vi var där i 6 timmar. de kändes som en. herregud vad snabbt tiden går.
Men asså shit, ja har haft värsta pms-dagen idag. Jag blev irriterad på minsta lilla sanna och lucas gjorde, dessutom på alla irriterande människor på gröna lund. Speciellt några små emosar, ja svär dom va typ 11 eller nått. Dom trodde verkligen att dom va något, dom sprang runt och lät som in i helvete. Eller, sprang gjorde dom inte, dom stod ju i kön. men dom lät iaf. Sen när vi skulle åka Extreme för andra gången så satt jag brevid en tjej som tydligen aldrig hade åkte den. Hela tidan satt hon och sa ' FY FAN VAD VIDRIGT FY FAN VAD VIDRIGT FY FAN VAD VIDRIGT DU SKÄMTAR MED MEJ!? FY FAN VAD VIDRIGT'. Dev var så irriterande att man inte ens kunde koncentrera sej på att de va läskigt. man bara satt där uppochner typ och hade ont i huvudet.

Jag saknar Erik.
Och massa Erika.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0