Jag fryser.

Jag va på stundentfest igår. de va trevligt (:
Min pappas flickväns son vare. min låtsasbror borde man kunna säga då. Eftersom att pappa är förlovad med sin flickvän.

I torsdags va jag med Amina och Erika i tby. Jag skulle köpa avslutningskläder, typ. Jag hittade två apasöta klänningar, en blå med rosettsak och en rosa typ rutig. och ett långt linne som ja har behövt länge nu. pluss jättesöta armband oxå. 

Idag ska ja till min faster, hon fyler år på onsdag och vi ska typ ha nån överraskningsfest . och imorn ska Erik sova hos mej . trevligt trevligt (:

nu orkar ja inte skriva mer. puss på er ! <3


Mina fina armband.

Kommentarer
Postat av: ng som hatar dej ditt retard

du är äcklig ful och nej ingen vill ha puss du och din äckliga erik kan gå och knulla han har endå en liten penis ;s

vissa respekt och säg förlåt till jimmy ring han nu !

2009-06-08 @ 22:24:09
Postat av: erika

Emma är och har alltid varit söt!



hoppas allt är bra med dej!(:<3

2009-06-09 @ 08:25:45
URL: http://silvertur.blogg.se/
Postat av: Jossan

Emma det är fett störande när du gör små slarvfel typ HELA tiden!

Lär dig att läsa igenom allt innan du lägger upp inlägget -.-

2009-06-13 @ 18:44:03
Postat av: Jossan

Btw bilderna på dig va skitsöta :D <33

2009-06-13 @ 18:45:10
Postat av: Jenny

Snygga armband ;) Bling Bling :):) <3<3

2009-06-16 @ 19:45:39
URL: http://yenny.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0