trevligt sommarlov liksom .

Min mobil funkar fortfarande inte. Han på telefonen sa att man inte får ge ut den via telefon, så han skickar den ist. de kommer ta  några dag. usch.
Man känner sej så handikappad. jag har inga nummer i huvudet heller, så ja kan inte ringa nån.
Och det är fett cepe, igår morse vaknade jag av mitt alarm på mobilen. de va typ halv 7 så ja gick bara upp och la mej igen, sen glömde ja bort de. Men idag på väg hem från farmor sa pappa att han hade fått gå ner och stänga av alarmet. det är så där att alarmet går igång även om mobilen är avstängd. och hur fan ska ja kunna gå in och stänga av alarmet?
Nä just det. det går inte. Så jag får ha mobilen brevid sängen, vakna halv sju varje morgon och stänga av det bara för att jag inte har den där jvla pukkoden.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0