BÄSTA VÄNNER

Nu ska ja berätta om min helg,
i torsdags vare valorg, som alla vet, så va ja hos mina kusiner. De va otroligt mysigt.
Asså de känns som 100 år sen ja träffade mina kusiner sist. Min yngsta, Daniela, har typ börjat prata massor.
Där grillade vi, sen typ låg ja och läste Eclipse ett par timmar.
Dagen efter åkte ja hem till Erik. Vi hade typ, apakul (:
han lärde mej lite enhjulig, han är bäst på att cykla enhjuling. Hans pappa kan oxå, varför kan inte min pappa de?
Ja sov där och åkte inte hem förren typ halv 8 kvällen efter.
hans hund är joordens gulligaste, efter Ängla.
När vi satt och åt middag på söndagen, så började ju sjunga på jordens kuligaste låt . videon kmr snart.
Sen på kvällen när vi sitter och tittar på en repris på 'Så Ska Det Låta' så är Mojje, från nicke och mojje me, OCH DÅ SJUNGER HAN DEN LÅTEN.
 de är ju sjukt, ja har typ inte tänkt på den låten på jättelänge.




:o :o
Kommentarer
Postat av: Erika

Men du har ju redan jordenscoolingsupersotarpappa XD ?

2009-05-05 @ 16:26:54
URL: http://blockstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0