Onsdag?

Jag var med erik idag. De va kul (:
ja ska va med honom imorgon oxå. han är jordens roligaste att vara med.
Finaste lilla smurf, <3

De är FETT skönt, nu är vi lediga i , ehm, 5 dagar? ursäkta men ja orkar verkligen inte räkna just nu. Fast de är nog 4 dagar,
jag är lite hyper just nu. de känns som att ja skulle kunna gå ut och springa en mil. ja ska nog fundera lite mer på de.
de är faktist otroligt skönt att springa ibland. när man vill alltså. De är apanajs att bara få ut all energi på något, sen så känns de ju så skönt efteråt.

JAG HAR MVG I MUSIK! ursäkta men ja måste skryta lite, ja är SÅ nöjd. ja älskar musik (:

Nu ska ja nog iaf hoppa lite i min trappa. annars dör ja av hyperaktivitet. bajs på er.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0