Your heart beats under the floor

Och DÄR sjönk statistiken ner till noll.
Nej, men nästan.

Nyss fick jag 62/70 på distanstest D vilket är bra.
men behöver 56 för att klara sig.
Nu behöver jag bara klara C och så kan jag ringa till tiblle trafikskola så bokar dom ett teoriprov åt mej :D


Jag och carro på väg hem till mej:
*går i trappan 10 meter från mitt hus*
Emma:Här bor mina grannar!
Carro:Nähää?

Det var lite sjukt. jag tänkte inte på att det var självklart att mina grannar bodde där, 10 meter från mitt hus.
Jag pekade på huset brevid mej.


Kommentarer
Postat av: rebecca

hejsan sjukt fin blogg :)

hur mår du? <3

2009-11-12 @ 14:27:40
URL: http://twinsiisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0