Let's sing it like we mean it, NO

Här sitter Emma och läsar. det r nämligen så att om en vecka exakt ska en book report vara inlämnad, och jag har bara börjat läsa boken jag ska skriva den om. Jag har ganska mycket panik just nu.

Föruom det har jag väldigt ont i foten. Jag missade Markus och lyckades sparka en bänk istället. Och anledningen till att jag skulle sparka markus var att han slog med på rumpan med en penna så jag sparkade inte så löst heller. Jag hatar är killar tror att dom kan göra vadsomhelst med tjejer. Ja, jag fick damp. Men jag var rätt så irriterad innan oxå, plus att jag har pms fortfarande. Senare gick jag in och emoade mej på toan.

Jag är inne på fjärde dagen med hemsk mensvärk. jag har aldrig någonsin haft så här ont förut. Jag fattar inte vad som händer. Jag har pms i ungefär en och en halv vecka, och den är inte snäll heller.
Jag måste verkligen gå och skaffa ppiller. annars kommer inte bara jag att dö.

Okej, nu ska jag sluta klaga. Jag mår lite bättre nu. dessutom kommer Alex hit snart också, och sover här.
 Åh, nu känns det massa bättre.

Sen vill jag bara säga att jag saknar sommaren, värmen, ljuset


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0