It's not enough to say 'I miss you'




Hejsan !
Idag har varit helt normal. vi hade massor med extra musik , Jossan Erika Anna och jag ska ju spela upp på vårat MUSIKCAFE nästa torsdag. Jättekul kommer det att bli!
Idag när vi körde igenom låten för femtielfte gången kom det några små åttor in och tyckte vi va jättebra. Pontus gick in och skrev på tavlan brevid "Ni har redan fans!"
Jag tycker att vi är jättebra.

Imorgon ska vi simma, ha matte och kolla på film. sen slutar vi. egentligen skulle vi ha slutat efter simningen, men Mia tvingade oss att stanna på matten. Sen va ju bodil så irriterande smart att hon kom på att det var ett perfekt tillfälla att kunna kolla på en film utan avbrott. bajs.

Ikväll ska jag träffa Alex, hoppas jag.
Jättemysigt ju :D

Puss och kram, skumbanan <3

Kommentarer
Postat av: malin

Hej för det första så har du en super fin blogg och för det andra så undrar jag om du skulle kunna svänga förbi min blogg och rösta fram hur jag ska klippa mig för jag kan verkligen inte bestämma mig!

tack på förhand

2009-11-12 @ 21:00:45
URL: http://ipimpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0