2010

Har ni tänkt på att det är mycket svårare att skriva 2010 med siffror , nu när man är van vid att skriva 2009, 2008 osv. Det tar mycket längre tid, det är ganska irriterande faktiskt. sen så skriver man fel också.

Nu är det iaf 2010. Ganska sjukt läskigt enligt mej. Fast det är skönt att kunna börja om från början. Det känns som att stå framför en lång tom väg ungefär.
Blankt, är vad det är. Nu är det fritt fram att skapa något nytt.

Och nu är det ju så att jag bara har en termin kvar i grundskolan, det är ju ganska stressande. Jag tycker att förra terminen var jobbig, det var mycket att göra, iallafall i slutet. Nästa kommer bli värre, det vet jag. Och jag ska höja med i fler ämnen. jag ska verkligen satsa.

I'm not giving up my dreams.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haft en bra dag? :) Kram

2010-01-02 @ 19:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0