I can't say i'm sorry.


[det finns inga ord]

*det var ett himla tjat om den där Tim Burton*

De som har tröttnat på att jag pratar om honom kan helt enkelt bara bläddra ner till nästa inlägg. skriver för min egen skull, mest. jag blir på bra humör av det (:

Helt ärligt är jag nästan lite avundsjuk på Helena Bonham Carter, gift med snubben. Inte, oh absolut inte, för hans utseende. Men han måste ha en himla skön personlighet! Hans konst är obeskrivlig och hans filmer är de bästa.
Om jag skulle få äran att få träffa honom, skulle jag svimma. Jag skulle bli värre än i drömmen där jag fick träffa Pete Wentz. 

Han är .. Wow. 
Jag längtar till den nya filmen han regisserat om. 
ALICE IN WONDERLAND. 
som kommer ut i år.

Ah, ni ser ju själva.
Jag och Erika ska på premiären. 
 

Kommentarer
Postat av: Erika

HELT AWESOME !

2010-01-05 @ 19:53:04
URL: http://blockstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0