I'm no superman

10.30 - vaken
Idag gick jag faktiskt uppp i en lite mer normal tid än de tidigare dagarna.

Gick upp och duschade, och åkte direkt till arninge för att köpa nya vinterskor. Det är otroligt svårt, och framförallt kallt att gå omkring i trasiga uggs från skopukten med totalt platt sula. Jag vet inte hur många gånger jag halkat på grund av dem. Men nu har jag nya, och fina är de också.

Sen köpte vi varsin macka + kaffe/varm choklad. Jag hann aldrig käka någon innan så åkte så vi var ganska hungriga.

Resten av dagen är tom.



Fast imorgon ska jag hem till Erika. Jag har inte träffat nån av mina kompisar på jättelänge verkligen, jag skulle verkligen behöva det. Anna och Jossan kommer dit också. Trevligt trevligt (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0