Två snygga flugor i en smäll !

Idag har jag åkt skridskor. När jag väl hade kommit till ishallen detvillsäga.
Jag och jossan bestämde oss nämligen för att ta bussen dit, men när den väl kom dit åkte den förbi oss. Inte så konstigt , iochförsej, det stod ca 40 pers där. Men det betydde ju att jag och Jossan fick gå till ishallen iallafall. så vi var där en halvtimme försent.

Emma är en gris-bandet håller nu på med en ny låt, och på lektionen idag gick det jättebra. Vilken låt får ni veta när vi är klara.

Jag ska på SKUM, skum heter det faktiskt inte men jag säger det ändå, idag med Erika. Jossan och anna kommer antagligen dit också. Naisnais med något att göra på en fredagkväll ^^

Kommentarer
Postat av: Jossan

Åh, vad braa! Så du kommer i alla fall ;D C ya <3

2010-01-15 @ 19:15:12
URL: http://radonne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0