Hassan från copanhavn.

Påsk ! :D
påsk har egentligen aldrig varit något som man längtar massa till, som julen till exempel.
Men det är ganska mysigt iaf,
vi i våran släkt bor nästan alla i åkersberga så vi träffas ofta ändå.
Idag Träffades vi hemma hos min farmor och käkade påskmiddag. De var otroligt roligt.
Efter maten föreslog min storasyster att vi skulle leka en liten lek. Den gick ut på att personen till höger om en skulle skriva ett namn på en kändis/person som alla kände till på en liten lapp som man skulle sätta i pannan. sen skulle man fråga frågor till odm andra och försöka lista ut vad de va för namn som stod på lappen. Ja skrev Jultomen på en lapp som min fasters kille skulle ha i pannan. Det roliga var att han hade skrivit samma sak på lappen som min kusin skulle ha i pannan. Så båda två satt brevid varandra och skrattadå åt vad dom hade fått utan att veta vad dom själva hade fått för lapp. Vi andra som såg att dom hade fått samma sak skrattade massor. Dom förstod ju inte vad som va de roliga, dom trodde bara att dom hade fått något konstigt namn.
Min kusin: Asså ja kommer inte på vad det är!
Min fasters kille: Ja fattar inte att du inte kommer på, det är ju så himla lätt!
Alla runt bordet: HAHAH!
sen blev de hans tur, och han satt och störde sej massor på att han inte kom på de. han tyckte hans va så himla svår.



Ja mår massa illa, ja har käkat otroligt mycket godis idag. Eller , så mycket kanske de inte är, men mer än vad ja brukar äta iaf.
Nu ska ja gå upp i mitt rum och droga lite mer New Moon har ja bestämt.

pusselipuss <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0