dear angel

Det hände något med uppladningen på youtube. den spelas jättefort.
 
asså jag är jättenervös. jag har aldrig laddat upp nånting när jag sjunger eller spelar. Gud, tänk om ni tycker jag suger?

Men nu har jag iallafall vågat. Älskar den här låten, så jag spelar liten del av gitarrspelet i den. Sjunger inget, och det ska ni tacka mej för. det låter hemskt. Men ni kan väl lägga in  nån kommentar om hur det lät ? Pga dampat på youtube, hörs det bara några sekunder. Asså det tog 20 minuter för datjäveln att lägga in den så jag pallar itne göra om. ni får nöja er med dethär.


Uppdatering: asså skit oxå. man hör några sekunder . plus mitt *fel ackord* 'OJ' .
Kommentarer
Postat av: Mamman

Det lät jättebra gumman! Lägg genast in MEEEER!!!

2009-08-24 @ 09:50:44
Postat av: Erika

haha ! den var jätterolig x)

2009-08-24 @ 14:54:20
URL: http://blockstrand.blogg.se/
Postat av: emma

jag vet. det ser hemskt ut.

2009-08-24 @ 18:06:20
URL: http://emmapemmasmultronpuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0