How do we sleep while the beds are burning?

igår träffade jag Emelie, för första gången på skitlänge. Vi hade jätterolig verkligen. vi gjorde maränger, kollade på film käkade och vid 9 tror jag gick vi hem till Petra och Erika. Emelie gick hem vi 11-11.30 men jag stannade till halv 1. Shit vad läskigt de va att gå  hem sen x)

Vi satt och snackade hela tiden. Vi va inte tysta en sekund. Maassa gamla minnen och sånt. Det var otroligt mysigt . här kommer bilder från emelies och min dag :

Nästa inlägg förresten. sitter vid fel laptop.

Det är skitirriterande. Vi har två laptopar. Den äldsta , och den bästa är den enda man kan stoppa in minneskortet från kameran i. Den här skaffades lixom för att två ska kunna sitta samltidigt. Annars blir det massa bråk (a)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0