Innebandystrumpor

Det här är tredje inlägget jag skriver nu. Asså i rad.
Har varit dålig på att uppdatera på sista tiden , förlåt dom få som läser min lilla blogg.
Har bara haft 4 läsare idag, fy usch.

Jag har sträckt mej eller nått. det gör jätteont i revbenen på vänster sida. Det kom för en kvart sen kanske.
Det har hänt förut, men inte såhär mycket. och det brukar gå över efter nån minut. snart blir jag rädd. man kan ju inte andas normalt.



Det här är mina favoritkläder i sommar. Jag är en sån som Alltid fryser. Men jag har upptäckt att det bara är på överkroppen. Jag älskar domhär shortsen, dom är gröna, I like. Min gråa DCtröja har jag haft ett tag nu, både som myströja och tjocktröja ute, till ett par jeans.
Så, jag är smart. tjocktröja och kortbyxar may look strange. men sån är jag, så varför bry sej? ;D


Det gör fortfarande ont.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0