Lite läskigt också..

Jag har precis fått låna nån skum bok från erika. Jag har läst en tredjedel nu. Det är nått riktigt konstigt med den alltså. Cathys Bok heter den. För att fatta så måste man nog läsa den. Men grejen är att det är massa hemsidor och sånt man ska gå in på. Telefonnummer man ska ringa. Jag gick in på en sida nu bara för att jag var så nyfiken. I forumet så fanns det masso av intresanta saker. Vanliga frågor som : How to find answers, What is this? , What am I trying to solve?, I tink I'm missing a peice of the evidence.. . Herregud , dom har fixat västa gåtan här nu. Man ska läsa boken, kolla hemsidorna och så där. Kolla alla papper man har fått med. Det här är verkligen välgjort.  Massa lösenord och sånt behöver man. Dom kanske man hittar i boken . Jag ska läsa den nu, sen ska jag och erika ringa numrena. Det här är ju skitspännande !
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0