Sötaste i hela världen.

Det märks på statistiken om man har varit hemma och kunnat skriva eller inte.

Nu är jag hemma, gud vad trött jag är. Men det va jätteskönt att få träffa Erik igen. Han hade kpt ett skitgulligt armband åt mej.
Just nu sitter jag och typ dör, jag är förkyld och ögonen rinner och kliar. Pga min hästallergi såklart. Vi va hos hans pappa först, där dom inte har massa hästgrejer. Därför hade jag ingen tanke på att ta med mej allegitabletter. Men sen åkte vi hem till hans mamma. Ush. Och det blir bara värre varje gång jag är där. Menmen, jag har juh inte dött än iallafall?

Imorn ska jag iaf träffa Jossan och Anna. Och Erika. om  det är okej för dom. men de borde det.
Kommentarer
Postat av: Jossan

Jag skulle bara kolla om jag kan kommentera dina inlägg nu x)

2009-08-19 @ 19:51:07
URL: http://radonne.blogg.se/
Postat av: Jossan

Haha vad bra det funkade ;D

2009-08-19 @ 19:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0