Uppdatering

Fokis.se är en jättebra blogg som jag är inne på varje dag. Hon skriver mycket om roliga saker hon hitta på nätet och sånt. Nu har hon startat en tävling, som jag jättegärna vill vinna. Man skulle gå in på gadgetgirl.se och välja produkter som man vill ha, och länka till dom i sin egen blogg. Jag har valt :

(bilderna är länkar, så du kan klicka på dom)
Conversemobilsmycket för att den va så otroligt söt, och nyckelpigan för samma anledning.

Jag hoppas verkligen att jag vinner, skulle vara så kul att få dom här sakerna.
Gå in och kolla fokis blogg oxå, den är jättebra verkligen.

Uppdatering:

Jag glömde att länka till själva inlägget, så jag tänkte göra det enklare för foki att hitta det. Här är det iallafall.
Vinnaren presenteras imorgon. Det pirrade i magen när jag fick ett mail från bloglovin där det stod att tävlingen var avslutad x)
Asså gud, jag är verkligen inte en så som är med i tävlingar och sånt, men jag tänkte testa och se. tänk om jag vinner ?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0