Harry Pottersex

^
I
I
Nej, jag har inte skrivit fel. Jag råkade säga de påväg till stan igår. Erika och jag tyckte de var lite kul

Oj, nu har jag inte bloggat på otroligt länge. Det beror nog p åatt jag åkte ut med båten i tisdags och kom inte hem förrän i går. När vi la till vid bryggan och jag tillslut hade hittat min mobil  så hde jag fått ett sms från erika. Hon sa att vi skulle åka till stan från åkersberga klockan kvart över 3. Då var klockan tio över 2. Jag hade precis varit ute med båten i 5 dagar, utan tillgång till dusch så ja stressade som fan för att hinna hämta pengar, duscha, fixa håret och sminka mej på en halvtimme. jag hann. och filmen var jättebra.  Harry Potter och Halvblodsprinsen äger.

Ni vet sånna där saker som man hänger vid sidan av båten, för att andra båtar inte ska kunna slå i ? Fendrar heter dom. I veckan fick vi höra flera olika ord som folk tyckte dom hette. Mina kusiners pappa sa Puttifrånkorvar. De tyckte jag var jättekul eftersom att jag otroligt nog inte hade hittat på ett namn åt dom redan. Då smsade jag erika och sa de, och då fick ja veta att deras familj kallade dom Puttemotpåsar. När vi sen förklarade Kusinernas pappas ord för Susanna så råkade hon höra fel och sa " Puttifjångkorvar?" . Så nu har vi många namn för dom. Jag kände för att berätta de bara.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0