Klicka på 'Jossan' så kommer du till hennes blogg.

Nu har jag spotify. Eller rättare sagt, jag får låna min syrras. Det är skitbra, eftersom att vi inte laddar hem något längre. iof går det inte att lägga in något i iPoden men man kan lyssna på datan. Så just nu sitter jag och lyssnar på The Fray - You found me. Jag vet att ja har pratat om den förut, men den är så himla bra att det skadar inte att lyssna på den igen. om ni redan har lyssnat på den alltså. Om ni inte har det så gör det. Annars dödar jag er.

Nej det gör jag inte, men ändå. Ojoj vad rörigt det blev nu. Precis som i mitt huvud. det passar ju jättebra med min blogg. Den är rörig, precis som In my Mind. Hoppas att det är kul att läsa den iaf x)

Imorn är Erik ledig, så han kommer hit. Yeey :D
Åh, juste. Måste ringa mamma sen och kolla om vi ska ut med båten i helgen. ser inte ut som de om man kollar ut genom fönstret, men man vet ju aldrig. Anledningen till att ja måste fråga är att Erik ville bjuda mej på bio och middag på lördag. Visst är  han gullig?

Jag borde förresten börja lägga in mer bilder. btw , liksom.
Dessutom borde Jossan märka att jag har börjat stava ordentligt i min blogg. Jag har vissa förkortningar fortfarande, men jag skriver faktist 'Jag' och 'Det' nu, till skillnad från innan. Visst är jag duktig, Simon? (a) <3
Kommentarer
Postat av: Simon

Haha ah Theodore du är skit duktig x)<3

2009-07-10 @ 12:05:31
URL: http://radonne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0