Ronja är en stor hund

Snart fyller erika år . Då blir hon gammal. Och jag saknar henne.

Hon ska få en picknick av mej, med pastasallad och massa mys. Dessutom ska jag försöka mej på en chokladtårta. jag gjorde en igår. eller, egentligen gjorde jag 2, men jag glömde mjöl i den ena. Så det blev en. Men den blev apasnygg.


Och min mamma fyler år idag, det är alltså anledningen till att jag bakade igår. Så nu är hon ochm lucas iväg och grillar i tuna. Jag och sanna orkade inte följa me.
jag har hittat en asbra låt förresten.
 Skillet - Whispers in the dark

"You'll never be alone, When darkness comes I'll light the night with stars"
Kommentarer
Postat av: Dixi Wonderland

Svar: Tack så mycket :D

2009-08-01 @ 01:28:18
URL: http://iadorehersexyhair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0