Sådär

HAHA, jag har en riktigt stor nyhet att berätta.
Det är antagligen bara Erika och Erik av min kompisar som vet nu. och min familj såklart. Det är lixom en ganska stor sak. Okej, här kommer det :



Jag är blond.
Jaa, ni läste rätt. Det tog 4 färgningar och 5 blonderingspaket. och det är fortfarande lite orange. men de ska fixas.

Bild kommer sen

I onsdags åkte vi till skara. Det har varit otroligt mysigt. Vi kom hem igår. Idag åkte jag hem till erik och jag ska hem till honom imorgon också. Han åker till Ungern och en vecka och ska va borta i 2, så man får passa på när han är i sverige. Jag kommer sakna honom.
Amina har fyllt 15 också. Grattis Amina <3
Jag smsade dej men jag vet inte om du fick smset, för du svarade inte. vi får träffas nån dag. <3
Kommentarer
Postat av: Amina

taack (: <33, Jag fick smset :D men de gick inte att skicka tillbaka -.-'. klart vi måste ja har skanat dej massor! <3

2009-07-25 @ 17:19:46
Postat av: Jossan

Nä äre sant?! Är du blond? VARFÖR??

2009-07-26 @ 13:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0