Theodore

Herregud, jag har suttit vid datan sen jag blev klar med rummet idag. och jag har inte skrivit ett enda inlägg. Intebra , Emma , intebra.

Igår stack jag och pappa till IKEA barkarby och köpte en ny garderob , en spegel, en rullgardin, 16 galgar och ett par tofflor till mej. Efter käkade vi på Max. Vi kom väl hem vif 7 och då började vi bygga ihop garderoben direkt. Ja va tvungen att flytta över alla kläder och sånt, dessutom ta ner allt från bokhyllan, så att pappa kunde flytta på den 2 meter, sen ställa upp alllt igen. Jag blev säkert klart halv 1 inatt. Och då va ja inte ens klar.

I helgen ska jag sova hos Erik. Det är alltid trevligt.

Och jag har ont i huvudet.
Kommentarer
Postat av: Jossan

Emma, vi måste träffas någon dag och då ska du hjälpa mig med min blogg :)<3

2009-07-05 @ 19:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0