Jag vill ha en ny mobil

Idag blir en sån där slappdag. vet inte riktigt vad jag ska göra. Det fina vädret har ju försvunnit så man ha rinen lust att gå och bada eller nått. Ja vill inte ens vara ute. Man tycker ju att på sommaren ska de vara fint väder.
Men titta, solen kryper fram. Så har den gjort hela dagen. lite så där halvt, bara några sekunder. Men de får en faktist att må lite bättre, och komma ihåg att det faktist är sommarlov.

Igår kl halv 12 åkte vi in till stockholm, centralen, för att hämta min storasyster. Hon hade varit i Malmö méd sin pojkvän.
Hon ska sommarjobba på Österåkersanstalten ett tag till. Så idag är jag, sanna och lucas hundvakt.

Egentligen skulle Amina och jag vara med Erika idag. Fast de vet  inte hon. Men ja tror hon har åkt till grönan, så de gick inte. och ja har itne hört något från Amina, fast ja har i och försig ite hört av mej till henne heller.
Ja kanske borde ta och ringa henne, och kolla om hon har lust att göra något. Om jag orkar dvs. Vi får se.

Ha det bra , puss , Emma .
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0