Betyg.

jag måste bara berätta.
På skolavslutningen fick vi juh våra betyg, och jag är APAnöjd.
Först när ja fick kuveret så tjuvkikade jag lite. jag visste innan att ja skulle få 4 MVG. Musik, historia, samhällskunskap och fysik. Men när ja räknade dom så fick ja de till 5. helt otroligt. från att inte ha ett enda MVG till att ha 5 st.
Och då undrar ni säkert vilket de sista MVGt va? Matte. :D ett par veckor innan avslutningen hade vi betygsnack med Mia matteläraren. hon sa till erika och jossan att dom hade MVG. men jag låg precis under. precis precis. Skitstörande. Jag frågade t.o.m om de va något som ja kunde göra för att få upp mitt betyg den terminen, men hon sa bara typ ' Vi satsar på de nästa termin ist. du ligger såå nära. du kommer klara det nästa termin.'  och även om ja de va lite irriterande så accepterade ja de. Men när ja såg MVGt på  pappret så , asså shit. ja typ blev APAAPAAPAglad.
bara så att ni vet, liksom x) <3
Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja men vetu.. När du hade gått hem i fredags så kom Mia till oss och frågade efter dig. Vi sa att du hade gått hem och hon bad oss hälsa till dig att hon gav dig MVG iaf för hon hade funderat och kommit fram till att du var värd ett MVG i matte! :D

2009-06-15 @ 13:18:10
Postat av: Jossan

Ojdå glömde skriva att det va från mig x) <33

2009-06-15 @ 13:18:52
URL: http://radonne.blogg.se/
Postat av: Emma

jag älskar henne.

2009-06-15 @ 13:25:05
URL: http://emmapemmasmultron.blogg.se/
Postat av: Jossan

Haha mig eller mia ? ^^

2009-06-16 @ 09:33:56
URL: http://radonne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0