(:


Idag va ja med erik, de va otroligt kul. ja blev fett flummig, och ja har ingen aning om vrf. de va kul iaf.
Jag gillar honom otroligt mycket. massor verkligen. de coola är att ja inte alls är blyg när ja är med honom. inte längre. man kan lixom vara sej själv. Och när ja är med honom känner ja mej hemma. de låter säkert helt cepe, men så är de.
De har väl typ lett till att ja är ganska mycket med honom i skolan oxå. och mindre med mina kompisar. dom blir lite irriterade på mej, och ja vet int eom dom skämtar eller om dom menar allvar. men dom vet att dom , och erik, är de finaste ja har. ja skulle aldrig glömma bort dom totalt. jag skulle mej aldig klara mej utan dom.

MIN PAPPA ÄR HEMMA IGEN ! :D
ja har saknat honom massor, faktist.
han är jättebrun. ja fattar inte hur man kan bli så brun. ja hörde honom snacka i teleefon om de och han sa att första dan hade han glömt bort att kräma in öronen med solgrej , och på kvällen hade han bränt sig på dom x)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0