I lööv it.

Imorn vaknade jag av att mamma ringde. Hon ville att jag skulle med till täby, det tyckte ja va en bra ide eftersom att jag hade fått massa pengar av farmor. på väg dit började vi snacka om att hon tyckte ja ska ta med gitarren ut på båten nån gång. Då kom ja på att ja skulle ha nya strängar, så vi gick till musikpunkten. Men så började vi titta på gitarrerna. Gud vad jag ville ha då. De fanns en för 
2 195kr med metallsträngar som , asså , den va skitfin. Mamma blev oxå så där att hon verkligen ville att ja skulle ha den. så hon la till de som fattades, typ 500 kr. resten betalade jag. så ja åkte hem med en ny gitarr. Jag älskar den.

Nu kommer jag vara pank i två månader, men det är absolut värt det. jag har velat han en ny gitarr  åh så länge. 

Den heter Melody (:
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0