Sasha the Chihuahua

FINT VÄDER :D
bajs vad glad ja blir. om de är fint väder imorn ska vi till grönan oxå.
Då kommer de verkligen kännas som sommarlov. För att varje år sen ja och mina syskon va små, har vi åkt till grönan varje år tillsammans med massa från släkten. De va otroligt mysigt varje gång. Men nu känns det som hundra år sen jag var där sist, så det kommer att bli apakul.

Jossan kommer hem till mej idag, de ska bli kul. Hon har juh skaffat blogg, så ja ska lära henne lite om design. alltså hur man fixar med koderna och sånt. Det blir nog inte så svårt, det är lätt att förklara saker för jossan. högt iqbarn asså x)
Hon är lixom fett smart. det är ganska skänt när man ska göra sånt här. om hon hade varit dum så hade ja fått förklara massa gånger . men hon är inte dum. herregud vilket sjukt inlägg det här blev.
aja, det ska bli kul idag iaf.

Förresten  har jag hittat jorden bästaste låt.
The fray - You found me
Eller de va ju ett tag sen, och den är med på bandit's skiva så jag antar att många andra har hört den.
men jag älskar den iaf. lyssna på den om du inte redan har hört den.
Kommentarer
Postat av: Erika

VAD SJUKT ! jag belv den låten på ett test på facebook igår. Den är jätte söt.

2009-06-16 @ 18:31:15
URL: http://blockstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0