Jag saknar honom.

Herregud.
jag har precis kommit hem, hela vardagsrummet gungar.
I fredags åkte vi ut med båten, jag blev jättesur när ja fick veta att vi skulle vara ute ända till söndag. jag hade lxm planerat med erik att ja skulle sova hos han från lördag till söndag. Men jag fick inte stanna hemma, nej. så ja va tvungen att ringa honom och säga att ja inte kunde sova hos honom. Plus att ja saknade honom som FAN hela helgen. Bajsbåt.
Men förutom de har de faktist varit ganska mysigt, vi låg vid en ö som heter Brunskär, och eftersom att de har varit vart hela helgen så har ja solat massor. jag är iaf lite brunare nu.
Nu ska jag gå och duscha. fatta vad skönt ! x)

puss på er <3
Kommentarer
Postat av: Erika

Emma, det heter HONOM

2009-06-01 @ 15:33:31
URL: http://blockstrand.blogg.se/
Postat av: honsomhardenhärbloggen

vetu? jag VISSTE att du skulle säga de. när js skrev de kom ja på att de va fel men ja orkade inte ändra. ' de kmr säkert erika påpeka'. x) <3

2009-06-01 @ 20:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0