Telefon

Ja sitter och pratar i telefon med min fina pojkvän. Han tyckte att ja skulle skriva så här:


hej jag har en pojkvän han är är lite cepe i huvudet, när han gick på dagis ramlade han ner och slog i huvet *jävla hora* Han slickade på en brännäsla förut, och de kittlades kul på tungan. Sen, så har han massa konstiga läten för sej hela tiden. Men han älskar Emma väldigt mkt, fastän han är lite cepe (lite)

  *stay the fuck away from me*

*De är poliser överallt! ja har gjort ngt dumt, ja våldtog en tjej.  i en båt.
på spelet alltså. *

Hej ja har en pojkvän han är lite konstig han har en sjukdom som ja inte vet vad de är.

* ja kan inte fly för ja är ett arselhål! *
* Vetu , på polisstationen här på landet finns en dildo. *

Asså ja kan ha skrivit lite fel, han pratar fett otydligt i telefonen. och ja kan inte säga 'va' hela tiden för då retas han bara. x)
 
*var är dildon, var är dildon?*
 
Jag tycker inte att han är så cepe. Han är iof inte normal, men de är väl ingen?

*vart fan är dildon?*

jag älskar honom (: <3

<3


*jag hittade dildon! :D*
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0