ja mår inte bra.

det är söndag idag. för er som inte visste de

Fast de betyder att de är måndag imorn, och då får ja träffa alla underbara människor igen. ja saknar alla som fan. Alla underbara alltså.
Herregud, de är typ bara 6 veckor kvar i berga. de är lite sorligt faktist, lxm efter mer än 60 år så tar berga slut. De är Sveriges äldsta grundskola faktist. Mina föräldrar gick i den skolan lxm.



Asså åh, ja är så jvla förbannad just nu.
jag har / hade två mobiler, en med abonnemang och en comviqtelefon. Men igår bestämde min syster sej för att ta tillbaka den, ja hade lånat den av henne. Så de gjorde hon. Nu efter kom ja på att ja hade en massa nummer på den telefonen + en massa sms som ja inte ville att hon skulle läsa. Så  ja ber att få låna den en stund så att ja kan få lägga över numrena och ta bort smsen. Men då säger hon att hon har tagit bort alla nummer. asså gud vad irriterad man blir. De va typ massa nummer som ja inte kommer kunna få tillbaka nu.

Som ni kanske märker är jag otroligt irriterad idag. de är ju söndag -.-
Kommentarer
Postat av: Erika

Anus

2009-05-03 @ 20:26:25
URL: http://blockstrand.blogg.se/
Postat av: Jossan

Haha moget Erika x)

2009-05-04 @ 20:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0