You found me.

Det är lite sjukt, tiden går hela tiden. För en dag var de här imorron. på lördag kommer imorron vara igår. Dagarna bara försvinner, vart tar dom vägen sen? de är lite läskigt när man tänker på att man aldrig kommer att få uppleva den här dagen igen. Och tillslut tar dagarna slut. När man är liten längtar man tills man är ldre, för då har livet inte börjat än, men när man är äldre vill man bli yngre, för de är väl ungefär då man fattar att livet verkligen tar slut. de finns inget mer lxm. När man har fyllt 15 kommer man aldrig kunne bli 14 igen. Att bli vuxen. Ja tycker de är skönt som de r nu, att behöva ta ansvar , men ändå kunna lita på att andra fixar sånt man inte kan. sen flyttar man hemifrån och måste fixa sånt själv, då blir de vi som tar hand om allt. vi är dom som andra litar på. Sen finns de väl alltid sånna som tycker om att ta ansvar, visst de gör ja oxå. Men de är ändå så otroligt skönt att ibland bara försvinna från allt sånt.


Hade bara lust att skriva av mej lite, har gått och tänkt på dehär så länge nu.
Kommentarer
Postat av: en gammal vän^^

Du är gullig du emma.(:



Mitt abonemang har vart lite knasigt och under en tid kunde jag inte använda mobilen alls. fick ett sms från dej när mitt nya simkort hade kommit, trode du menade grattis på födelsedagen.;) förlåt för att jag inte svarade, det blev så."/ men tack så mycket. Är skitglad att jag har lärt känna han, även om de flesta inte har fått en sån bra uppfattning om honom. jag är glad att jag känner dej med såklart, även om vi tyvär inte träffas lika ofta längre.



hoppas allt är bra med dej! kram kram



erika

2009-05-14 @ 21:52:31
URL: http://silvertur.blogg.se/
Postat av: erika

fin blogg du har föresten, du är så duktig på att fixa o hålla på.<3



Roligt med booyfriend, är ni tighta?^^

2009-05-14 @ 21:57:05
URL: http://silvertur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0